pondělí 4. ledna 2016

Mini cuketové pizzy (EASY Recept)


Přeji vám vše nejlepší do nového roku a jako první článek 2016 je tento recept, s jehož výsledkem jsem vítala nový rok. Na Silvestra jsem přemýšlela, co udělat k jídlu a padly mi do oka tyhle mini pizzy, kde namísto těsta je cuketa. V létě jsem dělala velkou pizzu s cuketovým "těstem", která byla naprosto dokonalá chuťově, tak jsem si řekla, proč se nevrhnout na mini pizzy, ať máme co ukusovat. A takhle to dopadlo.

Ingredience:
Cuketa
Rajčatová omáčka (Pesto rosso, Sugo, Pizza omáčka, omáčka na špagety, atd.)
Mozarella
Sůl, koření na dochucení dle libosti
(Jelikož jsem vegetarián, tak tím to pro mě končí, ale kdo jí maso, může si tam dát kousky šunky, nebo prostě cokoli, co máte rádi na velké pizze)

Nachystané do trouby

Postup:
1. Připravte si plech s pečícím papírem a troubu si nastavte nejlépe na grill a 250 stupňů.
2. Pokud nemáte moc rádi menší hořký ocásek, cuketu oloupejte, posolte a nechte "vypotit", pak vysušte. U těch z obchodu, hlavně v zimě, může hrozit, že budou hořké.
3. Nakrájejte cuketu na kolečka.
4. Kolečka následně přetřete rajčatovou omáčkou.
5. Nastrouhejte si mozarellu a posypte s ní kolečka.
6. Můžete přidat koření, třeba bazalku, nebo pokud máte přímo pizza koření, či jakoukoliv jinou ingredienci, kterou máte na pizze rádi a vleze se vám na to malé kolečko.
7. Dejte do trouby a nechte tam plech, dokud sýr nezačne zlátnout. (U mně to trvalo zhruba 8 minut)
8. A pak už jen vyndejte, chvilku to nechte, protože sýr bude dost horký a pak se do toho pusťte.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat