pátek 8. května 2015

TAG 50 otázek - All about me


Ne, já jsem na blog nezapomněla :) , ani jsem na něj nezanevřela. Jen jsem neměla čas. A nějak jsem nebyla ani v té správné náladě na psaní článků. Nápadů je dost, jen chyběla mozková síla. Takže dneska to vezmu ještě zlehka za pomocí TAG 50 otázek - All about me, ať se taky něco o mě dozvíte a během příštího týdne už zase začnu publikovat normální články. Můžeme se těšit na report z Prahy, Nizozemska a Itálie (zrovna jsem tady a už se cvičím ve vlogování :D), také plánuji článek zaměřující se na moje nové cvičení, obměnu mého jídelníčku... A na spoustu dalšího.

Tak jdeme na to!

1. Pojmenovali tě po někom?
Ne, dokonce jsem se původně měla jmenovat úplně jinak, měla jsem být Markéta, nakonec jsem Lucie a v rodině jsem jediná s tímto jménem. Za to Jakubů a Davidů tady máme milión. Pak se v nich vyznejte. Jinak vůbec tradice pojmenování po někom v naší rodině moc není. Snad jen bratranec pojmenoval syna stejně. Toť vše.

2. Kdy jsi naposledy brečela?
Předevčírem :D ach ty ženské hormony. Holky mě určitě pochopí.

3. Líbí se ti tvoje písmo?
Dneska už ano. Kdysi jsem škrábala jak kočka. Ale časem se moje písmo vyvinulo sice v něco, co pořád ne všichni přečtou, ale mám ho takové hezky kulaté a mě se prostě líbí.

4. Tvůj oblíbený oběd?
Momentálně vede bazalkové pesto s těstovinami a parmazánem. Ale také miluji sýrovou omáčku s těstovinami nebo nedávno mamka vymyslela vegetariánské karbanátky z vloček a quinoii a je to velká mňamka. Pokusím se dodat recept.

5. Máš děti?
Ne. Je mi 22 a řekla bych, že na to mám ještě čas :D Ale jednou bych určitě chtěla.

6. Kdybys byla někým jiným, kamarádila by ses s někým jako ty?
Tak samozřejmě :D Já mám sebe ráda.

7. Používáš sarkasmu hodně?
Ne asi! :D Já a sarkasmus? Kdo to kdy viděl? ... já jsem sarkastický, ironický člověk, takže upřímná odpověď je samozřejmě ano. Ale neaplikuji to na lidi, u kterých vím, že to neunesou. Ale u nás doma je to naprosto normální :D

8. Máš pořád svoje krční mandle?
Na co se všechno nezeptají. Ano, mám :D životně důležitá otázka.

9. Skočila bys bungee jump?
Ráda bych, ale mám strach z výšek, nedovedu si představit, že bych to dala. Ale opravdu bych ráda jednou poznala ten pocit pádu.

10. Tvoje oblíbené cereálie?
Hmm, dá se tím označit müsli?... vločky, crunchy kousky, s čokoládou, s ovocem.... milujiii!

11. Rozvazuješ si tkaničky u bot, když je sundáváš?
Ne, jak je jednou zavážu, už je nerozvazuji. To mě kdysi v dětství naučil děda a od té doby je to můj zvyk nebo zlozvyk. Prostě to zavázat tak, aby jste se do těch bot dostali, aby nepadaly a aby šly bez rozvazování sundat. Jsem příliš pohodlný člověk :D

12. Myslíš, že jsi silná?
No to doufám :D ... ne, vážně, myslím, že jsem. V životě jsem musela překonat už hodně věcí a pořád jsem tady :) Fyzicky toho moc neunesu :D Teda jako že neunesu těžkou kabelu nebo skříň. Jinak fyzická bolest, to já unesu ledasco. Zubaři mě vycvičili.

13. Tvoje oblíbená zmrzlina?
Jen jedna? :( ... Citrónová, jahodová, čokoládová. Moje TOP 3.

14. Co je to první, čeho si na lidech všimneš?
Hmm, řekla bych, že asi to, jak mluví, jestli jsou mi na první pohled příjemní v tom, jak mluví. Tak. A potom fyzicky asi očí.

15. Červená nebo růžová?
Samozřejmě červená!! Z růžové dostávám osypky.

16. Co na sobě máš nejméně ráda?
Povahově, že jsem někdy až moc líná. A fyzicky, no řekněme, že bych pár kilo zhubnout mohla :D

17. Kdo ti nejvíc chybí?
Můj dědeček.

18. Co ti nejvíce pomůže se nastartovat?
(Tady nějak selhává moje angličtina, spark feature, no snad to chápu správně?)
Hudba a vždycky hudba. Ať už ji poslouchám nebo hraji. Z lidí, je to zvláštní, ale poslední dobou mi hodně zvedá náladu člověk, kterého znám jen přes fb, je z Indie a je to moc milý kluk. Tak nějak vzájemně si vždycky umíme napsat ty správná slova.

19. Jakou barvu mají boty, co máš teď na sobě?
Nudnou :D Jsou to černobílé botasky.

20. Co bylo to poslední, co jsi jedla?
To mi děláte naschvál co? Já se furt chvástám, jak chci a jak jím zdravě a teď na sebe musím prásknout, že jsem jedla Delisu? :D Ale berte to tak, že momentálně jsem v zahraničí a nemáme žádné kuchyňské zázemí ani čas shánět někde kvalitní stravu. Takže Delisa byla moje snídaně. Děs, já vím. Slavnostně přísahám, že to tomu tělu doma vynahradím.

21. Co teď právě posloucháš?
Jak jezdí motorky kolem :D To je tak, když píšeš TAG ze závodů Superbike.

22. Kdyby si byla pastelka, jakou barvou by jsi byla?
Azurově modrou.

23. Oblíbená vůně?
Miluji všechno, co voní po kokosu.

24. S kým jsi naposledy telefonovala?
Myslím, že s mamkou.

25. Horská chata a nebo dům na pláži?
Dům na pláži. Jednou prostě musím mít. Miluji moře, miluji pláž.


26. Oblíbené sporty, na které se díváš?
Já na sporty nejsem. Jediné, co mě baví koukat jsou ty motorky.

27. Barva vlasů?
Tmavě hnědá. Moje přírodní barva, vlasy si nebarvím už několik let.

28. Barva očí?
Tmavě hnědá :D Chcete věděti barvu obočí třeba? Ať to máme komplet? Černá :D

29. Nosíš oční čočky?
Ne. Kdysi jsem nosila brýle, ale k čočkám nikdy nedošlo, ale kdybych náhodou musela zase začít nosit brýle, chtěla bych radši čočky.

30.  Oblíbené jídlo?
Viz. 4. Je to to stejné.

31. Horory nebo filmy se šťastným koncem?
Vždy šťastný konec. Ten přeji všem, tak na to chci i koukat. Horory nesnáším.

32. Poslední film, který si viděla?
Já většinou koukám na animáky, a zrovna nedávno jsem se koukla na Shreka, na ten první díl. Už jsem to viděla mockrát a před tím jsem koukala poprvé na Rebelku. Takový animovaný večer to byl. Mimochodem Rebelka je moc krásná animovaná pohádka, doporučuji.

33. Jakou barvu má tvoje tričko?
Světle žlutou a má na sobě napsané asi plážové resorty, bych to tak podle těch názvů viděla.

34. Léto nebo zima?
Léto! Nesnáším zimu.

35. Objetí nebo polibky?
Záleží s kým :D

36. Oblíbený moučník?
Čokoládová buchta :D Nebo citrónová tiramisu. ááách.

37. Posilování nebo kardio?
Mě baví obojí.

38. Počítač nebo televize?
Počítač. Televize mě nebaví. Nebo spíš program. Radši na youtube najdu videa a pořady, které mě baví. Mimochodem na toto téma - Moje youtube TV - plánuji článek.

39. Jakou knihu právě čteš?
Píseň krve, Silo a Hijos del clan rojo.

40. Jak vypadá tvoje počítačová myš?
Maličká červeno-černá. Tak akorát do mojí malé ruky. A zásadně bezdrátová.

41. Tetování?
Zatím žádné :( Ale časem bych chtěla, už mám různé nápady v hlavě, jen se konečně odhodlat.

42. Oblíbený zvuk?
Miluji zvuk piána nebo houslí. Z přírodních zvuků miluji šum moře.

43. Rolling Stone nebo Beatles?
Těžko říct :D Asi Beatles. Ale obávám se, že od Rolling Stone toho znám žalostně málo, takže možná kdybych si je naposlouchala, tak by nakonec zvítězili. Kdo ví.

44. Kde nejdál si byla v tomto roce?
Prozatím v Londýně.

Klikněte na fotku. Zavede vás na můj report z tohoto výletu.


45. Máš nějaký speciální talent?
Speciální? To asi ne :D Aspoň mě nic nenapadá. Jinak talent mám na hudbu, focení, vůbec tak všeobecně vše s uměním a na jazyky.

46. Kde ses narodila?
V porodnici. Háháá! :D V Brně.

47. Kde teď bydlíš?
Pořád tam :D

48. Jakou barvu má tvůj dům?
Začínám si myslet, že se ke mě chce někdo vloupat :D ... Hmm těžko říct, taková špinavější bílá asi. Nic moc :D

49. Jakou barvu má tvé auto?
Moje zatím neexistující auto má rozhodně azurově modrou barvu. :D Auto momentálně nemám. Ani ten řidičák nemám.

50. Mazlíčci?
Ano, pes Jerry (westík, 15 let) a dvě kočky (hnědá mourovatá a černobílá, jsou to sestry osmileté), na jména se mě radši neptejte, to než bych vysvětlila, to vám povím zas někdy jindy. Jsou součástí rodiny. Moc je miluji, spím s nimi v jedné posteli a tak. Znáte to :D

No a to by byl Tag 50 otázek - All about me. Máte rádi tagy? Uvítali byste někdy nějaký další tady na blogu? Nebo radši ne? :D Nějaký tip na zajímavý tag?

Žádné komentáře:

Okomentovat