středa 21. ledna 2015

IKEA Mini-Haul

Jelikož plánuji menší přestavbu pokoje, rozhodla jsem se dnes zajet pro inspiraci do IKEA. A po pravdě jsem moc té inspirace nenašla, ale ukořistila jsem tam pár hezkých věciček, které se mi hodí domů.


Na každém rohu neskutečně voněly tyto Sinnlig svíčky. Nejdřív jsem uviděla/ucítila tu vanilku. Ta vůně mě úplně dostala. Takže jsem si řekla, že si ji koupím, i když si svíčky doma nezapaluji. Ale ona voní opravdu hodně jen tak, že je to paráda. Pak jsem našla tu jahodovou, opět velice silná, krásná vůně. To jsem tam prostě nemohla nechat. Po cestě (proč je ta IKEA tak obrovská? :D) jsem narazila ještě na vůně šeříku a pomeranče. Ale šeřík já nemám ráda a ten pomeranč byl dost velká slabota. Měli tam dvě velikosti, tyhle menší stáli jen kolem 25 kč. Ty větší už byly podstatně dražší.

Mám pocit, že mi někdo z IKEA přečetl myšlenky. Zrovna před pár dny jsem si říkala, že by se mi hodil nějaký takový sešit na procvičování kreslení. A oni tam měli tuhle nádheru. Ta obálka je naprostá dokonalost. Má rozměry 20x16 cm a 100 listů. Bezvadně mi vyhovuje. Ale byl to trochu risk, dokud jsem to nekoupila, netušila jsem jestli je bez řádkování. Naštěstí byl. Ale i kdyby ne, za tu obálku to stálo, já bych ho už nějak využila. Stál něco málo pod stovku.Tak doufám, že mým skicám a čmáranicím nějakou dobu poslouží.


Ještě jsem do pokoje potřebovala věšák. Mám několik kabel přes rameno a v chodbě je nemám kde věšet. Tak jsem si řekla, že si na volnou stěnu v pokoji přidělám svůj vlastní věšák a budu je dávat tam. Je základní, černý. Měli tam sice i nějaké jiné, barevné, ale ty působily podivně, hrozně plastově. Tak jsem si vzala tento obyčejný a nějak si ho ozdobím. V brzké době tedy čekejte nějaký DIY. Uvidíme, co mě napadne. Ale rozhodně to chce barvy.

To jsou tedy má skromné dnešní úlovky z IKEA. Možná by toho bylo o trochu víc, ale už mě naháněli, že mám pohnout, tak jsem se pak už nemohla moc rozhlížet. Taky nenechají člověka v klidu si prohlížet...

A co vy? Máte rádi svíčky? Jaká je vaše oblíbená vůně? 

2 komentáře:

  1. Moc krásné úlovky! :) S šeříkovou a pomerančovou vůní to mám stejně a co se týče jahody a vanilky, tak je zrovna teď pálím :D Věšák na tašky bych taky teda potřebovala no :D
    http://frozenlifeofellie.blogspot.cz/?zx=20a8dc1e2ff25506

    OdpovědětVymazat