neděle 20. března 2016

Be Positive Music Playlist


To se tak občas stane, že vám život udělá obrat, skok, záklon, předklon a finální piruetu a vy jste najednou hozeni někam jinam. Začne něco nového, máte strach, protože nemáte ani šajnu, jak to dopadne, jestli to zvládnete. Já tohle píšu pár hodin před jedním takovým novým začátkem a nevím, jestli panikařit nebo se radovat, že mi život dal novou šanci, nový směr. No a jelikož bych teď opravdu potřebovala si něčím nakopnout úsměv na tvář a pozitivitu do srdce a moc dobře vím, že v takovém případě není nad dobrou písničku...tak jsem se rozhodla sestavit si motivační playlist a nějakou chvíli ho poslouchat a meditovat a relaxovat a prostě se dobře naladit, aby všechno dopadlo dobře. A když už má člověk blog, tak co udělá? Podělí se. Takže tady je můj momentální motivační výběr :)


1. Clean Water - Joss Stone
(tak tahle písnička mě napadla hned první, jsem velký fanoušek této britské zpěvačky a Clean Water je tak skvěle relaxační a pozitivní píseň, že tady prostě musí být.)

                                              It's time to clean your head
                                                 Get out of bed instead
                                      Let the sunshine in, don't waste your day

                                  Today is the day you'll find your love is in you
                                     And it's been right there the whole time
                                     Today is the day you realize you can do
                                              Whatever's on your mind





2. Out On My Own - Gabrielle Aplin
(Tahle písnička je trochu nostalgická, ale stejně má tu správnou zprávu, kterou chce předat :) A já ji prostě miluju, kvůli textu, kvůli melodii, kvůli tomu pískání :D

                                              I have a song in my heart,
                              And just like life it has a middle, an end, a start
                     And who knows if I'm on the path if I'm walking in the dark?
                                              I have a song in my heart...

                                                I'm happy just to float,
                                             Wherever this river flows...





3. Love To Love You - Alex Hepburn
(Láska je důležitá, tahle písnička tak nějak vyjadřuje, jak já cítím hudbu :) A jak moc mi pomáhá... I just love to love you)

No tears in the poring rain
Every rise is like a bright sunny day

Did I did I did I
Ever tell you
That I love to love you
That I love to love you

Did I did I did I
Ever tell you
There's no one above you
Won't you let me
Won't you let me
Cause I love to love you




4. Capricho de colores - Chambao
(Je mi jasné, že většina z vás tomu nebude rozumět, protože je to ve španělštině, ale myslím, že bohatě stačí nechat se unést tou hudbou :) a bude vám líp ... Capricho de colores - Rozmar barev)

capricho de colores (Rozmar barev)
cierra los ojos, (zavři oči)
vuela vuela cierra los ojos (leť, leť, zavři oči)
vuela vuela, vuela vuela (leť,leť,...)




5. Buenas noticias - Chenoa
(Další španělská, ale myslím, že vám bohatě bude stačit, když vám řeknu, že Buenas noticias znamená Dobré zprávy :)

Sin saber a dónde va mi vida (Nevím, kam můj život směruje)
Siempre he sido positiva (Vždy jsem ale byla pozitivní)
Es mi filosofía (To je moje filozofie)




6. Afterlife - Ingrid Michaelson
(Tahle písnička mě už nakopla tolikrát, Ingrid má spoustu pozitivní písniček a Afterlife je prostě dokonalost. Má opravdu úžasné poselství)

You and me we got this
You and me we're beautiful, beautiful

We all, we all, we're gonna be alright
We got, we got, we always got the fight in us
We all, we all, we're gonna live tonight
Like there's no tomorrow 'cause we're the afterlife




7. What Doesn´t Kill You (Stronger) - Kelly Clarkson
(Musím k tomu něco dodávat? :D Text z kompletní pohledu sice na moji dnešní situaci úplně nesedí ale hláška, co tě nezabije, tě posílí, ta je vážně na místě)

What doesn't kill you makes you stronger, stronger
Just me, myself and I
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone




8. Live Like You´re Dying - Lenka
(Po Kelly se to chce trochu uklidnit a zamyslet se, Lenka v tom má jasno, tak pojďme se od ní poučit :)

I´ll take every moment, I know that I own them.
It's all up to you to do whatever you choose.

Live like you're dying and never stop trying.
It's all you can do, use what's been given to you.




9. Many The Miles - Sara Bareilles
(No jo, někdy musíme jít daleko, aby jsme se našli, ale stojí to za to :)

I made up my mind when I was a young girl
I've been given this one world
I won't worry it away
But now and again I lose sight of the good life
I get stuck in a low light
But then Love comes in




  

10.  Sing Me Life - Gaby Moreno
( A na závěr úžasná Gaby Moreno a její Sing me life, které tak moc miluju... A já bych měla jít spát, ať zítra vstanu s tím úsměvem na rtech a vstříc novým šancím)

But I'm not gonna let them  change my view
I'm not gonna let them paint me blue
Not this time, not any time,
I'm gonna sing me life
That's what I'm gonna do

2 komentáře: