pátek 17. července 2015

Domácí zmrzlina na dva způsoby (Easy Recept)

Když je léto a teplo, tak není nic lepšího než dobrá zmrzlina. Ale upřímně ty kupované ve vaničkách mně málokdy opravdu chutnají a navíc mají hrozně moc cukru a barviv a kdo ví čeho ještě. A tak jsem hledala, jak si udělat doma zmrzlinu a to co nejjednodušeji. A nakonec se povedlo a výsledek stojí za to. Mám tu pro vás dvě možnosti. Tu druhou jsem objevila takovou náhodou díky té první. Zmrzliny není nikdy dost :D



1 způsob
Ingredience:
Banány čerstvé

Přístroj:
Mixér /cutter - prostě něco, co dokáže rozsekat a rozmixovat ty zmrzlé banány.

a pak co vás napadne, třeba kakao, čokoláda, med, burákové máslo (neutrální, pozor, aby nebylo slané), jakékoliv ovoce, kokosové mléko, prostě co máte rádi. Nebo zůstaňte jen u banánů. Taky dobrota.

Postup
1. Banány oloupejte, nakrájejte na kolečka a dejte zmrazit.
2. Až budou zmražené, tak je dejte do mixéru a začněte mixovat.
3. Mixujte dál!
4. Ještě chvíli mixujte!
5. Ze začátku to vypadá beznadějně, ale když vytrváte, vydržíte pár minut, tak se za chvíli začnou s banánem dít divy. Hmota začne krémovatět, začne vypadat jako zmrzlina. Pokud máte rádi banánovou zmrzliny, tak máte hotovo.
6. Pokud ne, tak začněte přidávat podle chuti, co chcete. Na internetu nejvíce koluje verze s burákovým máslem a kakaem a já se už ani nedivím. Je to vynikající. Já jsem ještě zkusila verzi s přidáním kokosového mléka. Na příště se chystám zkusit nějaké ovoce, jahody nebo maliny. Docela mě láká i meruňka. A taky čokoládu, na to se opravdu těším. Prostě přidejte, co máte rádi. ... Čím víc tam toho dáte, tím více přebijete chuť banánů. Dá se jí zbavit, pokud ji nemáte rádi.

2 způsob
Ingredience
Kokosové mléko v plechovce
Ovocná dřeň nebo zmrzlé ovoce

1. Prostě to vezměte a rozmixujte. Popřípadě něčím doslaďte, já si svoji jahodovou verzi dosladila datlovým sirupem, ale můžete tam dát třeba třtinový cukr nebo i ten bílý v nejhorším, nebo med.


Zmrzliny po dokončený dejte zase na nějakou dobu do mrazáku, protože vám asi značně během mixovaní roztaje. Po nějaké hodince nebo dvou zmrzlinu promíchejte a zase vraťte do mrazáků. Pak bude hezky studená a tuhá jako kupovaná zmrzlina. A pak až budete mít chuť, bude na vás čekat lahodná, zdravá zmrzlina a krásně osvěžující. A tak jednoduše. Tak co? Jdete do toho?

1 komentář: